6 Winx Club-Wereld-Game-Mysteries (Deel 28)

Hey en hallo allemaal! 😁 Leuk dat jullie weer zijn langs gewipt voor nieuwe Update! 😁 Vandaag nemen we weer even een break van al het grote Winx Club nieuws, en gaan we het weer eens hebben over Mysteries! Sorry dat het alweer lange tijd geleden was, er kwam zoveel nieuws en andere onderwerpen die ik eerst aanbod wou brengen. Maar hier zijn ze eindelijk, de Mysteries. Zoals je ziet weer geen andere tv-series Mysteries, niemand stuurt ze meer in en ze zijn heel moeilijk te vinden, ik zit na te denken om er helemaal mee te stoppen. Maar niet getreurt, ik heb vandaag wel een game Mysterie toegevoegd - van Games die jullie zeker wel zullen kennen, en interessant zijn 😝Persoonlijk hou ik namelijk wel van af en toe op mijn DS spelen. Excuses dat het er vandaag maar zes zijn, ik heb namelijk niet zoveel zin en motivatie om hem te maken deze keer (ookal ben ik een fan van Mysteries 😝), maar ik vondt het ook niet leuk om jullie nog langer te laten wachten 😉 Hopelijk vinden jullie het alsnog heel leuk, genoeg gekletst, laten we meteen beginnen: