5 Soorten mensen die mij storen

Goedendag jongens en meisjes! 😁 Leuk om jullie weer te zien, fijn dat jullie weer hebben aangeschoven voor nieuwe Update! 😁 Deze keer even geen Winx Club onderwerp, deze keer is het weer eens tijd voor nieuwe Off-Topic Update waar ik praat over dingen die los staan van Winx. Vandaag wil ik het hebben over 5 Soorten mensen die me storen. Nee, ik wil hiermee niet lijken op een soort asociaal persoon ofzo, of iemand die iedereen minacht ofzo 😯 Ik denk dat het sommige van de 5 Soorten mensen wel herkenbaar zal zijn voor sommige lezers van jullie. Want iedereen heeft wel bepaalde dingen waarbij ze zich storen dat personen doen, zoals iemand die constant met de pen aan het klikken is, bijv, kun je je soms mateloos aan ergeren of bij het geluid van kauwen. Deze zullen natuurlijk niet in mijn lijst staan, want ik heb natuurlijk mijn andere ergenissen. Benieuwd naar de mijne? Hier is dus mijn 5 Soorten mensen die mij storen: